Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

Προσοχή στην υγρασία φίλε...

Τρου στόρυ. Λοιπόν το φωτοτυπικό μου μηχάνημα χάλασε και ήρθε προχτές από τη Πάτρα ενας για service. Όπως και κάθε φορά δηλαδή που χρειάζεται service. Εν μέσω μιας απίστευτης νεροποντής. Εσταζε πατόκορφα νερά ο άνθρωπος όταν μπούκαρε φουριόζος κι άρχισε να το παλεύει να το φτιάξει ενω ταυτόχρονα προσπαθούσε να μου εξηγήσει τις καταστροφικές επιπτώσεις της υγρασίας στο μηχάνημα αλλά και το χαρτί! Αφού κατάφερα να τον κάνω να βγάλει το μπουφαν για να μη στάζει νερά ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ έκανε αλλαγή ένα κομμάτι - που ειχε καβατζώσει λεβέντικα από αλλο μηχάνημα (spare parts you know, one man's trash is another man's treasure κλπ) και που έτυχε να λειτουργεί εντάξει, προς στιγμήν τουλάχιστον- μου λεει : 
-Μεταξύ μας να μείνει ότι σου το άλλαξα από δική μου καβάτζα ΜΗ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ !!!
 - Και τι οφείλω μαστορη του λέω? 
-100 ευρώ μου λέει. 

Και φεύγει ...



Αφιερωμένο μάστορη:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου